تنفس مشکلات ناشی از نارسایی کلیه و دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تنفس مشکلات ناشی از نارسایی کلیه و دیالیز

رابطه بین نارسایی کلیوی و مشکلات تنفسی؟ برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند شکایت که آنها مشکلات تنفسی شکنجه بسیار وجود دارد، و اگر دیالیز می تواند کمک به مقابله با این مشکل؟

؟ این مشکلات تنفسی نارسایی کلیه می شود؟

هنگامی که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، به علاوه مواد زائد شروع به تجمع در خون، احتباس نیز می شود. اگر درمان نشود، مایعات ادامه به ساخت در داخل بدن و می توانید شروع به تجمع در کیسه های هوا در ریه ها. این وضعیت، شناخته شده به عنوان ادم ریوی، می تواند به تنگی نفس، بی قراری، اضطراب، خس خس سینه و دیگر مشکلات تنفسی منجر شود. ادم ریوی درمان نشده ممکن است در نهایت منجر به نارسایی تنفسی است که می تواند تهدید کننده زندگی و مرگ به طور مستقیم.

؟ آیا کار بر روی مشکلات تنفسی ناشی از نارسایی کلیه دیالیز؟

بله، دیالیز می تواند کمک به کاهش این علائم تا حدی و جلوگیری از عواقب جدی تر رخ می دهد. اگر مشکلات تنفسی خود را به خوبی می تواند نمی تواند درمان شود، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما در نارسایی تنفسی و کلیوی مطمئنا شما دارو ارزشمند توصیه می دهد.

؟ این واقعا می تواند کمک به دیالیز برای درمان نارسایی کلیه؟

ما باید بگویم که دیالیز است قادر به کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه با وجود این که طولانی شدن طول عمر بیماران دیالیزی تا حدی کمک می کند نیست. ما باید اعتراف که بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تلاش می کنند برای جلوگیری از دیالیز و یا از آن در سراسر جهان از شر وجود دارد. آنها باید بدانند که کلیه ها کار می کنند بیشتر برای بهبود کارکرد کلیه تنها راه تبدیل می شود. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید یک پیام در باس را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: